close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

נכסי נדל"ן להשקעה בקפריסין

מערכת שורשכג תשרי, תשפ22/10/2019

חשבתם פעם על השקעות נדל"ן בקפריסין? איזי נדל״ן קפריסין ערכה את כתבה זו עברכם

תגיות:
אמנם, בקפריסין אין אוניברסיטאות או מכללות מפורסמות. אבל לרכישת נכסים בקפריסין, יש יתרונות אחרים. היתרון הראשון הבולט לעין, הוא המרחק הקצר בין ישראל לקפריסין. פחות משעה טיסה. אולם, יש יתרון נוסף. בקפריסין, ניתן למצוא פרויקטים רבים של בניית בנייני מגורים. בדרך כלל, אפשר למצוא פרויקט שכבר הבניה שלו התחילה. הביקוש לרכישה או שכירות של הנכס גבוה. ולכן השקעה בקפריסין הינה השקעה בטוחה.

הרבה יותר קל לנהל נכסים בקפריסין!
קל מאוד לדבר על היתרונות של השקעות נדל"ן בחו"ל. אולם, קשה מאוד להחזיק נכס בחו"ל, כאשר לוקח כמה שעות להגיע
בטיסה לאותה מדינה. לעומת זאת, המרחק בין ישראל לקפריסין, הוא רק 40 דקות טיסה. לכן, כאשר אתה מנהל נכס נדל"ן בקפריסין, אתה יכול לטוס לקפריסין ולחזור לארץ באותו יום. כך, אפשר לפחות פעם בשבוע להגיע אל הנכס.

מחירי הטיסות לקפריסין אינם יקרים.
חלק מניהול נכס נדלן בחו"ל, כולל לפעמים גם הגעה פיזית אל הנכס בחו"ל. לכן, כאשר בוחרים להשקעת נדל"ן מדינה אשר מחירי הטיסות אליה זולים, מרוויחים יותר. מחירי הטיסות לקפריסין נעים בין 250 ל500 ₪.

ערך הדירות בקפריסין עולה!
היתרונות הנוספים של השקעות נדל"ן בקפריסין, אינם קשורים רק למרחק בין המדינות, אלא לתשואה המתקבלת. מחירי הדירות בקפריסין נמוכים מאוד. אך תוך כמה שנים, ערך הדירה כמעט מכפיל את עצמו. למשל: אתם יכולים לקנות בקפריסין דירה בעלות של 250,000 ₪, ואחרי כמה שנים למכור אותה ב400,000 ₪. כך אתם מקבלים רווח נקי ממכירת הנכס, ולא רק מהשכרה.

השקעות נדל"ן במדינת קפריסין בטוחות יותר!
לכן, קפריסין הינה מדינה בטוחה להשקעות נדל"ן. ומדוע? משום ששוק הצרכנים המקומי במדינת קפריסין זקוק לדירות. ולכן, אפשר למצוא בקלות רבה יותר שוכרים בקפריסין. אולם, גם אם לא מצאתם שוכרים. אתם תרוויחו כעבור כמה שנים מעליית מחירי הדירות. לעומת זאת, ישנם מדינות אחרות באירופה, בהם לא תמיד מוצאים שוכרים, ואין עלייה משמעותית במחירי הדירות.

בקפריסין תוכלו לרכוש דירות חדשות מקבלן!
אחד מהיתרונות הנוספים של השקעות נדל"ן בקפריסין, הוא האפשרות לרכוש דירות חדשות מקבלן. אין מדובר בקרקע חקלאית, עם תכניות עתידיות להפשרה ולבנייה. מדובר בבניינים שהם כבר בהליכי בנייה.

הדירה שתרכשו, הינה דירה חדשה לגמרי. בכך, יש יתרון של רכישת דירה חדשה, על פני דירה או בית ישן. פעמים רבות, מוצאים במדינות אחרות במרכז או מערב אירופה דירות ישנות. אמנם, אולי יש באזורים אלו יותר סטודנטים, אך ההשקעה הכספית בשיפוץ הנכסים הללו יקרה מאוד. לכן, כשקונים דירה חדשה, מרוויחים יותר.

אין יותר תלונות מהדיירים על הנזילות!
אחד מהסיוטים של משקיעים הרוכשים דירות במרכז או מערב אירופה, הוא תלונות מדיירים על נזילות. לעומת זאת, כאשר אתם רוכשים דירה חדשה לגמרי בקפריסין, לא יהיו תלונות על בעיות בצנרת, ולא קפיצות חשמל. תוכלו פשוט לקבל כל חודש את הכסף מהדייר, ולהרוויח.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה